Service Overeenkomst
Zoals op de ledenvergadering al aangekondigd gaat er miv 2017 het een en ander veranderen. Per 1 januari 2017 gaat de Onderlinge werken volgens een service concept.
Wat gaat er veranderen?
Tot dus ver worden alle kosten van de Onderlinge vergoed vanuit de provisie op de verzekeringsproducten. Voor een aantal van onze producten is deze provisie niet meer kostendekkend. De provisie is in veel gevallen gedaald terwijl de kosten zijn gestegen. Toch willen wij graag onze service, advisering en schadeafhandeling handhaven en zelfs uitbreiden. Wij hebben vanuit de wetgever de plicht u als klant goed te informeren. Bovendien is het voor u als klant van groot belang dat u goed verzekerd bent. Een te dure polis, dubbele verzekering, onderverzekering of oververzekering of een slechte schadeafhandeling kunnen grote financiële gevolgen voor u hebben. Wij willen ook graag de ledenpolis korting behouden net als onze scherpe tarieven.
Op basis van uw profiel en gelet op de verzekeringen die u bij ons heeft afgesloten, hebben wij u voorlopig ingedeeld in één van de beschikbare servicepakketten.
Wat houdt het serviceconcept in?
Het serviceconcept houdt in dat u tegen een klein bedrag per maand kan rekenen op onze service. Voor particulieren zijn er 3 pakketten en voor zakelijke klanten 1 pakket. U kiest de service die het beste bij u past.
Particuliere pakketten:
- het Basis Pakket
- het Op maat Pakket
- het Optimaal Pakket
Hulp nodig bij het maken van een keuze? Dan kunt u contact met ons opnemen of check de Pakketwijzer.